Bakın ne kadar büyüdüm

LilypieBreastfeeding Ticker

29 Eylül 2007 Cumartesi

Ailemle tanışmak istermisiniz




canım annemle salıncak keyfi yapıyoruz....


babacığım bende senin kadar kocaman olacam.....


büyükbabam beni ereğliye götürdü haberiniz var mı?



işte buda dedoş kucağıda pek rahatmış canımm


babaanne baksana fotoğrafımızı çekiyorlar...


işte canım anneannem....


halamla beraber gezmeye gidiyoruz....














teyzemin kucağıda yumuşacıkmış....













ebbuuuu (ebru teyze) ......













iki yiğit çıktı meydane (biri ben biride emre dayım) .....

1 yorum:

irem dedi ki...

uyyy biricik selçuuuk..
koca oğlan ..
maşşallah güneş yüzlümüze

yüzünden gülücükler kaybolmasın gamzeli yakışıklım.. allah bahtını açık etsin arada bir uyuumuycamm nidaları olmasa tam süper olacak..


bu selçuk var bu selçuk annesinide babasınıda hop hop oynatıyo yakında anne baba ve aile efradı ile birlikte konya kılışkalkan ekibi bile kurulur okadar yani hop hop hop baba hop hop hop anne..
yok anam enerji süper bitmiyoo..

tabi ben naptım kızımın oyuncak kuklaları ile onu susturuyum dergen ani hamle ve bööhh onu çok korkuttu aklım gitti algayıp ugununca...tanrım one çığlık babası tecrübeli olunca tabi ( pambık prenses ve ayna bknz.) aynanın önünde ayna ayna benden daaaahhha yakışıklısı varmı bu dünyada oynayınca selçuk pek inanmasada 3-5 dk.lıgına rahatladı

zaten biricik kızım iremciğimle senkronize olarak aglamaları ayrı bir hikaye.. eşli çingenler (eskiler öle derler ya)

babası zaten selçugun 1 numaralı oyuncağı gel baba gel... git baba oyna baba takla at amuda kalk...

annemiizz kıymetlimisss son dakika kurtarıcısı kahraman anne.. ayakta sallama operasyonları ışıklı oyuncakla şekilden şekile girmeler.. annesinin gözlügünü asılmalar saçını çekmeler valla şu cizgi film varya lastik kız ve diğer adam ahada selçuk musa ve emel...

süper aile ve selçuk ..

komacan öpüyorum sizleriiiii..

iremin babişi